Sigurno ste već čuli da je kompanija Meta lansirala novu društvenu mrežu pod nazivom Threads, za koju mnogi kažu da umnogome podseća na Twitter odn. da predstavlja savršen spoj dve popularne platforme, Instagrama i Twittera. Što je po mnogima sasvim u redu jer je i Lemon8 spoj, kako kažu Instagrama i Pinteresta, a pritom koristi algoritam TikTok-a, tvrde stručnjaci.

Note on a paper that says 'Be creative'.
Devojka piše nekom na 'Threads-u'

Threads, nova društvena mreža je instantno zaživela, korisnici su se utrkivali ko će pre otvoriti nalog, a na Vašem Instagram nalogu dobijate i bedž sa rednim brojem koji ukazuje na to koliko ste bili ažurni odn. koji je po redu Vaš novootvoreni nalog na ovoj platformi. Ovaj redni broj lako možete skloniti sa svog IG profila jednostavnim klikom na opciju ‘Hide badge’. Njegova svrha je zapravo da ukaže Vašoj publici na to da Vi imate nalog na Threads – u  i da pomogne onima koji takođe već imaju nalog da Vas lakše pronađu i zaprate. Zgodno, zar ne?! Smatra se da trenutno ima oko 124 miliona korisnika.

Ako nemate nalog lako ga možete otvotiti, međutim zahteva se da već imate otvoren Instagram nalog. Takođe treba imati u vidu da ako pokušate da obrišete svoj nalog na Threads – u, istovremeno ćete obrisati i svoj postojeći Instagram nalog. Sve što treba da uradite jeste da download – ujete aplikaciju ‘Threads, an Instagram app’ sa Google Play Store – a, ako imate Android mobilni telefon ili ukoliko imate iPhone sa Apple Store – a. Web verzija pruža ipak limitirane mogućnosti. Instaliranu aplikaciju pokrećete klikom na dugme ‘Open’ a potom sledi unošenje Vaših podataka – imena, bio-a i linka koji vodi do Vašeg websajta.

devojka kuca na mobilnom telefonu
Devojka diže post na Threads - u

Zanimaće Vas činjenica da kao i na Instagramu i na Threads – u možete da birate da li će Vaš profil biti dostupan oku javnosti odn. ‘public’ ili će biti privatan. Znamo da na Instagramu svi poslovni account – i moraju biti javni. Ista je situacija i na Threads – u. Na Threads – u, kao i na ostalim društvenim mrežama, možete podesiti koje notifikacije želite da dobijate, a koje ne.

Mala digresija, nemojte mi zameriti, u našem Website Design Studiju imamo klijente koji insistiraju da im biznis profili na IG-u budu podešeni kao ‘private’, pa se uvek dodatno pomučimo da im objasnimo da to ipak ne može tako.

‘Nit’ započinjete tekstualnom porukom, uz koju možete objaviti video ili fotografiju,a broj karaktera koji je dozvoljen je čak do 500. Vaši foloweri se nadograđuju na Vašu objavu i tako se produžava ‘nit’. Takođe, i Vi možete interreagovati sa postovima drugih korisnika kroz opcije ‘reply’, ‘repost’ i naravno ‘like’.

Ovo je najbrže rastuća korisnički orijentisana aplikacija u istoriji. Dostigla je cifru od preko 100 miliona korisnika u prvih pet dana od lansiranja. Čak je oborila rekord koji je postavio ChatGPT, međutim, inicijalni uspeh nije dugo potrajao. Sada se smatra da ima oko 8 miliona aktivnih korisnika na dnevnoj bazi.

Ako su Vam potrebne usluge websajt dizajna ili redizajna postojećeg websajta, LOGO dizajna, web održavanja, SEO-a, digitalnog marketinga i obezbeđivanje hostinga i domena, pišite nam OVDE.

 Možda će Vas zanimati da pročitate naš post na temu ‘SEO PLUGINI i njihova PRIMENA’ OVDE.

Maja Polovina, student digitalnog marketinga i asistent u TNT Factory Website Design Studiju